Wednesday, August 29, 2007

** HuRt **

"sometimes it's not the guy dun wanna give the gal a last chance...
maybe the guy had already given the gal quite a copule of chance?
for a guy (willing to give in all during relationship) to give up a relationship,
i think he had already tried his best to save the relationship,
or even changed himself to suit the gal...
things alway happen at times when u dun even know wat is happening...
as for the situation for the post, i agreed with summer...
should give it a try if the guy can really forgive the gal...
but if he cant, no matter how hard they try the relationship still work it out...
tis pt of time, i think be natural will be better... dun stress on who should be with who...
time will come... and it always come when u dun even notice it...
great memories do bring happiness...
xie xie ni summer... i suppose u know who am i already...
u will be a gd wife... but juz tat things wont work it out...
u r not selfish... and indeed u have done a gd deed...
let nature takes its course... dun rush things in..."

Thanks for the comments..i noe who r u...

上一次的恋爱。。让我吸取了一些经验。。
就是,当你认识对方才不过一段时间。。别轻易的掉下去。。
因为你根本连了解都不够。。
只是一味着放胆去尝试。。不顾一切的去爱!
结果,受伤的只是大家自己。。
现在的我。。怕了。。。
更何况,年龄的差距。。让我越来越抗拒。。。
有一个和我相差四岁。。I say NO!!!
他说年龄不是问题。。我说我试过了。。

本来年龄根本不是问题,但现在小过我的就是个问题!
也许不是D的错,错只错在,
在D当时的年龄。。或在我当时的年龄。。我比D大了三岁。。
经历的也许比D多那一丁点。。要求的也比别人高一点。。。
彼此的思想,要求,性格或行为也就差了一截。。。
maybe is we're meet up at the wrong timing....
tis is wat can i say......
可能因为这样。。我觉得D不够成熟。。我也没把D的举动放在心上。。
就这样。。大家都受伤害了。。。

D常问,为什么我们不能做朋友呢?
我很想问他,怎么做?
通简讯?电话?还是见面?
更难受的是。。耳边不停传来他和她的消息?
网上见到他帮她拍的照片?
说没什么?什么意思。。。?
说他对她没意思?谁相信?
他分分钟无意做的某些事。。
对我来说就是一种伤害。。

我很想知道。。
他。。真的放下我了吗。。。?

3 Comments:

Anonymous Anonymous said...

D常问,为什么我们不能做朋友呢?
我很想问他,怎么做?
通简讯?电话?还是见面?
更难受的是。。耳边不停传来他和她的消息?
网上见到他帮她拍的照片?
说没什么?什么意思。。。?
说他对她没意思?谁相信?
他分分钟无意做的某些事。。
对我来说就是一种伤害。。

我很想知道。。
他。。真的放下我了吗。。。?

i know things turn quite bad between us... and i dun wanna think think more abt it...

Wed Aug 29, 12:32:00 PM  
Blogger PrinCeSs SuMmeR said...

HATE

Mon Sep 03, 10:40:00 AM  
Anonymous Anonymous said...

summer I sayang~~~

gosh, I feel quite hard to left msg
i left many times but all error


cola

Mon Sep 03, 08:49:00 PM  

Post a Comment

<< Home

>Powered by Blogger

***My Dear Friends***